تاثير تبليغات محيطي بر آگاهي برند و وفاداري مشتريان

اطلاعات جامع و تخصصي سازه ها را در اين مرجع خبري دنبال كنيد.

پنجشنبه ۲۰ شهریور ۰۴

تاثير تبليغات محيطي بر آگاهي برند و وفاداري مشتريان

۳۳ بازديد

به گفته كردوار نيوز ، تبليغات محيطي جديدترين و مهمترين رويكرد رو به رشد تبليغات يك برند است ، به ويژه در گرافيك ها و بيلبوردهاي محيط شهري منعكس شده است. با توجه به تأثير تبليغات بيلبورد و عرض بنر 5 متر چاپ كنيد در مقايسه با انواع ديگر تبليغات ، مي تواند نقش مهمي …

منبع: سايت كردوار نيوز
تاثير تبليغات محيطي بر آگاهي برند و وفاداري مشتريان

تاثير تبليغات محيطي بر آگاهي برند و وفاداري مشتريان https://kordavar.ir/تاثير-تبليغات-محيطي-بر-آگاهي-برند-و-وفا/ كردوار نيوز Sun, 18 Jul 2021 00:15:25 0000 اخبار اقتصادي https://kordavar.ir/تاثير-تبليغات-محيطي-بر-آگاهي-برند-و-وفا/

به گفته كردوار نيوز ، تبليغات محيطي جديدترين و مهمترين رويكرد رو به رشد تبليغات يك برند است ، به ويژه در گرافيك ها و بيلبوردهاي محيط شهري منعكس شده است. با توجه به تأثير تبليغات بيلبورد و عرض بنر 5 متر چاپ كنيد در مقايسه با انواع ديگر تبليغات ، مي تواند نقش مهمي …

منبع: سايت كردوار نيوز
تاثير تبليغات محيطي بر آگاهي برند و وفاداري مشتريان

به گفته كردوار نيوز ، تبليغات محيطي جديدترين و مهمترين رويكرد رو به رشد تبليغات يك برند است ، به ويژه در گرافيك ها و بيلبوردهاي محيط شهري منعكس شده است. با توجه به تأثير تبليغات بيلبورد و عرض بنر 5 متر چاپ كنيد در مقايسه با انواع ديگر تبليغات ، مي تواند نقش مهمي در افزايش آگاهي از برند و وفاداري مشتري داشته باشد. در اين مقاله قصد داريم ابعاد بصري اين تبليغات و تأثير آنها بر وفاداري مشتري از جمله تبليغات محيطي شهر ، آرم ، تايپوگرافي ، رنگ و شعار را بررسي كنيم. به ما بپيوند.

ما تبليغات محيطي را ارائه مي دهيم

تبليغات محيطي جديدترين و مهمترين رويكرد در حال تحول در تبليغات تجاري است كه به عنوان يكي از قدرتمندترين ابزارهاي ارتباطي در فعاليتهاي بازاريابي شناخته مي شود ، كه به دليل نقش خود در ايجاد تصوير ذهني مناسب از نام تجاري در ذهن مشتريان شناخته مي شود. از جمله تبليغات محيطي چاپ بنر ، بيلبوردهاي چاپي ، ويدئوهاي شهري و غيره ، بازوي تخصصي و در حال رشد تبليغات در فضاي باز است كه نبايد به همان روش استفاده شود. تاكنون اين شعبه با استقبال بي سابقه مشتريان ، نمايندگان تبليغات و مخاطبان روبرو شده است.

اينها سه ويژگي اصلي تبليغات محيطي هستند: مكانهاي غير سنتي ، روشهاي مختلف اجرا و مضامين جديد. تبليغات محيطي تبليغاتي است كه در مكان هاي غيرمعمول ، قابل توجه و غير منتظره مورد استفاده قرار مي گيرد و غالباً در اجراهاي جديد به همراه روش هاي غير سنتي و ابتكاري مورد استفاده قرار مي گيرد. نقل شده مركز چاپ سبحان؛ بزرگترين مركز خدمات تبليغاتي چاپي و محيطي تهران “اين ويژگي ها اغلب منجر به درك تبليغات محيطي به عنوان ابزاري تحول آفرين مي شود.”

عرض بنر چاپي 5 متر

ابعاد بصري تبليغات محيطي

طبق تحقيقات ، عوامل مختلفي بر تبليغات محيطي تأثيرگذار است ، برخي از اين عوامل عبارتند از:

بيلبوردها يا بيلبوردهاي محيطي به عنوان قابل خواندن ، وضوح پيام ، م componentsلفه هاي بصري قوي ، طراحي خلاقانه ، اطلاعات برند و ارائه محصول رتبه بندي مي شوند. بنابراين مشاهده مي شود كه ابعاد بصري از ديد تماشاگر هميشه بسيار مهم هستند.

ابعاد بصري تبليغات محيطي در پنج بعد مارك ، آرم ، تايپوگرافي ، شعار و رنگ ارزيابي مي شود. نام تجاري يكي از عناصر اصلي و تأثيرگذار در تبليغات محيطي است. جايگاه و قدرت يك برند در ذهن مشتري هر چقدر بالا باشد ، در تأثيرگذاري تبليغات محيطي جايگاه تعيين كننده و مهمي دارد. آرم يا علامت تجاري چيزي شبيه به امضاي تجاري و اثر انگشت است ، بنابراين طراحي بسيار مهم است. تايپوگرافي يك روش گرافيكي موجود است چاپ مستقيم ايجاد شده در زمينه تبليغات محيطي. تايپوگرافي به معناي كشف مقادير بصري حروف براي بيان مفهوم جديد است. رنگ نقش مهمي در ارتباطات و پيام رساني دارد ، بنابراين استفاده دقيق باعث تحريك خواسته هاي مشتري مي شود ، اما در بيشتر موارد تمركز روي رنگها محدود به مسائل فني ، زيبايي و سازگاري است و كمتر به مفاهيم و تأثيرات روانشناختي توجه مي شود.

شعار تبليغاتي عنصر اصلي در هويت و ارزش ويژه يك برند است. تصوير يك كالا از طريق شعارهاي تبليغاتي به منظور شناسايي و يادآوري محصول تبليغ مي شود و اين محصول در ذهن بينندگان و مصرف كنندگان متفاوت به نظر مي رسد. يك شعار تبليغاتي براي يك بيلبورد يا يك بنر تبليغاتي مزاياي بي نظيري را براي شناخت برند به همراه دارد.

عرض بنر چاپي 5 متر

نقش بيلبوردها در آگاهي از برند و وفاداري مشتري

آگاهي ميزان و قدرت وجود يك برند در ذهن مصرف كننده است. آگاهي از برند مزاياي رقابتي بسياري براي شركت ها دارد. از جمله اينكه اين آگاهي به مشتريان حس آشنايي با برند را مي دهد. اگر يك مارك تجاري در بيلبوردها يا بنرهاي مختلف جهان دائماً در ذهن بينندگان باشد ، مي تواند در ذهن مشتري مهم باشد. آگاهي از نام نيز مي تواند نشانه نوعي تعهد مشتري باشد كه به اعتقاد بسياري از محققان آگاهي از برند و جذابيت آن از مهمترين م componentsلفه هاي مدل سرمايه برند است. آگاهي از برند نقش مهمي در تصميم مشتري براي به دست آوردن مزيت يادگيري ، مزيت توجه و مزيت انتخاب دارد.

وفاداري به برند پاسخي نسبتاً مغرضانه نسبت به خريد تدريجي يك نام تجاري است و اين رفتار در فرآيندهاي تصميم گيري و ارزيابي مجموعه تصاويري كه درباره آن فكر مي كند ، گرايش خاصي به سمت آن برند ايجاد مي كند. وقتي مشتريان با تبليغات گسترده و مداوم يك برند روبرو مي شوند ، با توجه به اينكه تبليغات محيطي تأثير عمده اي در شكل گيري تصوير ذهني مربوط به نام تجاري در ذهن مشتريان دارد ، احساس اعتماد ناخودآگاه در آنها ايجاد مي شود ؛ اعتماد سازي ابتداي راه وفاداري مشتري است. به طور كلي ، اگر در طراحي و استفاده از بيلبوردهاي سازگار با محيط زيست توجه ، هماهنگي و انطباق داشته باشيد ، كارايي ، آگاهي از برند و وفاداري مشتري به برند را افزايش مي دهيد.

به نظر شما تبليغات محيطي علاوه بر وفاداري مشتري ، چه جنبه هايي از فروش و سودآوري را تحت تأثير قرار مي دهد؟ افكار و تجربيات خود را در اين زمينه با ما و ساير كاربران در ميان بگذاريد.

بازيابي شده از مركز ويژه چاپ سبحان (https://sobhanprint.com/)

منبع: سايت كردوار نيوز
تاثير تبليغات محيطي بر آگاهي برند و وفاداري مشتريان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.